Malam ini indah :'>

Assalamualaikum dunia. Aaaa harini aku puasa alhamdulillah :-) Pastuuu,pergi bukak puasa dengan zam hihi ala yea esok pagi dia dah kena masuk poli balik dah,jaga diri ye sayang :-* Aku pergi tuisyen macam biasa balik tu hihi zam ambik kat tuisyen.Zam pakai snowcap tau? Tekejut tak tekejut tak? Rambut iee cam empit hahahaha kelakar xD Haha dah. Kitaorang pergi makan kat kedai mak anis,zam pilih tempat duduk tepi publicphone anis kata tempat tu romentik alalala cuwetttnyeeeeeeeeeee haha :-D Okay order nasi goreng paprik zam minum nescafe ais,aku teh O ais.Aaaa dahlah aku bukak puasa kat tuisyen makan roti sofia bagi je,lapar tau? Air aku tah siapa bawak lari best jugak :/ Makcik tu boleh hantar nasik salah pulak kewlllllllllllllllll makcik Muah sikit :-* Haha tengah makan arep datang buat lawak cerita pasal anis,cikgu jasmine semua.Act dia tunggu anis tak sampai-sampai tau -.- haha Lepas dah makan pedas k? == Bayar then balik rumah,ayah mak semua ada.Aku zam dengan zetty duduk depan rumah kitaorang dera zetty suruh tangkap gambar kitaorang banyak-banyak haha sian dia muah sikit zetty :-* Zam asik gelakkan dia sebab camera tu buat hal.Andddd aku nak bagitahu sini yang aku sumpah happy,sangat! :-) Yang paling segan ayah nampak aku tampar zam pastu dia bagitahu mak,mak gelak-gelak.Maluuuuuuuuuuuuuuuuuuuu >< Btw,thanks sayang sebab datang jauh jauh naik motor sorang sorang sebab nak teman i bukak puasa.Thanks jugak kat mak dengan ayah sebab sporting gila :') Iloveyou :-* Loves,Intan 06July2011.

No comments:

Post a Comment