Pweaseeeeeeeee :'/

Assalamualaikum. Dari hari ke hari aku macam makin stress dengan hal sekeliling aku. Aku cuma perempuan yang berumur 17 tahun yang nak rasa semua benda.Yang nak lalui setiap saat dalam hidup aku yang tak buat aku susah hati.Yelah siapa jee yang nak cari susah kan? Semua taknak termasuk aku.Kadang-kadang aku lain dari semua orang.Ok aku sedar aku siapa.Aku sedar kekurangan aku banyak dari semua orang.Aku tak lawa,semua benda tak tahu,aku buruk di mata sesetengah orang,Ohh mungkin semua hm.Tapi semua kena ingat yang aku ada perasaan yang sebernanya.Ye aku ada.Kena bahan aku gelak,orang buat aku aku gelak,orang bodohkan aku pun aku gelak.Kenapa? Kenapa taknak tunjuk? Taknak terus terang? Sebab aku nak jaga hati semua orang,kalau boleh.Aku manusia biasa tau,macam semua selalu kata,Manusia yang tak sempurna.Walaupun aku cuba,mungkin tak semua perasaan yang aku boleh jaga.Aku mintak maaf :/ Aku tak pernah mintak pun masa sebelum lahir dulu nak muka macamni,perangai macamni,akhlak aku nak yang macamni.Kalau aku boleh mintak,tentunya aku boleh jadi manusia yang sempurna,tak macam sekarang.Yee banyak kekurangan aku,tapi jangan rendahkan aku sebab benda tu buat hati aku sedih.Aku tak marah,aku sedar aku siapa.Tak lawa kan? Yang buruk ok semua Intan.Ok fine,tapi boleh aku tahu apa yang buat korang bersikap macamtu dengan aku? Aku tak pernah sentuh fizikal siapa-siapa sebab aku sedar aku tak sempurna andd apa yang korang ada sekarang bukan kehendak korang.Tapi tolong,jangan buat aku macam orang yang takde perasaan.Time perlukan aku,ok datang.Bila tak perlukan,ok kutuk.Takde apa yang perlu korang dengkikan dengan aku sebab korang perfect sangat kan? Alhamdulillah :-) Aku sebenarnya taknak cakap pasal hal ni kat public tapi aku taknak jugak bawak mulut kat sesiapa.Aku taknak bergaduh.Taknak korang tak tegur aku,taknak korang kata aku sikit-sikit nak mengadu apa semua.Tapi semua ni sumpah buat aku terasa.Sumpah! Aku taktahu aku yang mengada nak terasa bagai atau aku memang patut terasa,tapi aku terasa,yang amat-amat.Aku takpernah mintak korang banggakan aku,tapi tolong jangan cuma nampak buruk aku jee.Aku ada perasaan,tolonglah aku merayu :'( Love,Intan

No comments:

Post a Comment