Terima Kasih Semua,sayang korang tau?

Assalamualaikum,hari ni hari Isnin pergi sekolah macam biasa perhimpunan.Awak kita naik pentas ambik sijil fotografi tiaww? Takmau jealoushhhh yee? Haha Muah kiri kanan sikit :-* Tengah semua muka excited campur takut malu tiba-tiba hujan,pfffft kita memang suka awak kena tempias hujan habis hitam kasut aku -.-


Okay masuk kelas,kelas bocor banjir tau? K sukanya bila dia ceriaaaaa == Then siapa tah bagi cadangan kat cikgu Jasmine suruh masuk bilik grafik sebab last period masa grafik senanglah.Yang tak boleh blah time cikgu ajak Siti&Nana pergi bilik grafik ni ayat dia "Jum mai tunjuk cikgu mana bilik grafik" *Tak silap macamtu aku ingat tu jee.K cikgu taktahu tau bilik grafik tu kat mana.Naisss cikgu :-D Dalam bilik grafik sumpah bosan,aku asik bercakap 24/7 sampai cikgu kata "Biarkan dia bercakap" Haha. Turun bilik komputer masa sej abang dave pulak takde naisss lagi tengah hujan tau -.- Then kitaorang duduk tepi koridor kutuk seseorang hahahaha time ni sumpah semua mulut camlongkangggggggggggggggggggg! HAHA :-D Lama sikit tu naik bilik grafik balik,bosan :(


Cikgu tak masuk,semua cikgu busy sukan nak datang kan.Sampai lah satu masa anis buat hal pergi bukak lagu *St12-Jangan pernah berubah.Nak tahu apa jadi? Aaaaaaaaaaaa aku menangis kuat gila memang taktahan,lepastu cerita pasal apa yang jadi semalam pasal entry yang sebelum ni.Aku cerita kat Syasya,Sofia,Anis,Nadzmi.Fatah&&Danial sibuk main game.Memang takde lain dua orang tu -.- Aku menangis sampai mata bengkak alaa gambar dalam lappy sofia tak ambik lagi :/ Andd aku ada record tau video aku menangis cerita kat Sofia.Nanti aku upload k? :'> Aku luahkan semua benda kat dorang.Alhamdulillah aku tenang walaupun banyak kali aku cuba tahan airmata aku tapi takboleh :( Thanks semua,Aku sayang korang.Sayang bangetttttt<3


Part paling kelakar time Anis cuba menggembirakan aku.Dia ajak aku buat vid.Tapi terdelete tadi copy dia dalam laptop Sofia,nanti aku upload k? Hihi.Love,Intan

No comments:

Post a Comment