Romeo,Iloveyou.

Hi Hello Assalamualaikum hihi.Ehemm budak ni nama dia,Mohamad Zamrin bin. Zon.Dia siapa? Dia boyfriend kita lee awak haha k malu :/ Dia Zam.Yee Zamrin White pun dia. Dia kawan gaduh,dia sayang dia baby dia gila dia comel dia handsome dialah segalanya bagi aku.Segalanya :') Sini aku cerita,4 November 2010.Tarikh ni permulaan segala-segalanya.Dia mintak numb aku kat Facebook hihi alasan: 'I bosan taktahu nak text dengan siapa' Sumpah ayat ni aku ingat sampai bila-bila. Ehe awak comelll iloveyou :-* Malas lah nak cerita panjang lebar hal aku dengan dia nanti aku cerita lah tau? Bulan ni,bulan 6 kita dah 7 bulan,bagi aku tu bukan masa yang singkat.Bagi aku terlalu lama.Tak senang sebernanya nak pertahankan semua ni.Aku dengan dia dah cukup segalanya.Percaya kalau aku cakap kalau kitaorang pernah accident? haha percayalah tau.1 Mei,tarikh tu mak kata tarikh hitam untuk aku dengan zam.Dahi aku bertanda tau sampai harini haha :/ Em apapun,sayang iloveyou okay? Till when-when haha Muah kiri&&kanan sikit :-*

No comments:

Post a Comment