Sayang,kalau I cacat you terima I lagi tak?

Assalamualaikum.Nampakkan tittle kat atas tu? Kita tahu awak nampak :-) Actually harini aku nak cerita pasal 1 May 2011.Tarikh tu aku takkan lupa sampai bila pun.Aku janji.Kenapa? Bukan sebab tarikh ni tarikh hari buruh tau awaaaak -.- HAHA.Macamni,actually tarikh ni lah dah buat aku jadi macamni;

*Nampakkan yang dalam bulatan merah tu? :-
Ehm nampakkan? Aku accident dengan Zam,dekat mana? kampung aku. Macamana boleh accident? Haa ni yang aku nak cerita.Macamni,zam ikut aku dengan family aku balik kampung,sampai sana alhamdulillah keluarga aku dapat terima zam dan diaorang macam happy gila layan zam,Aku happy :') Pagi sebelum accident tu,aku zam zetty ofa ika aiqal erin pergi mandi dalam pukul 11pg macamtu lah.Haritu seperti biasa,aku seronok sangat-sangat,yeelah dapat mabdi dengan zam,kitaorang pakai baju sama.Baju Malaysia haha kita kuat Malaysia kan sayang? :-D Zam dukung aku time dalam air tuuuu sumpah seronok haha selesai mandi semua tu dalan pukul 1lebih,zam bukan mandi sangat pun sebab dia kata dia sejuk -.- Balik tu masa masuk dalanm kereta,zam cakap kat aku yang dia nak bawak aku pergi rumah makcik dia dekat ipoh,okay aku macam err taknak sebernanya takut :/ Dia gelakkan aku,dia kata nak takut apa,cara dia macam betul-betul nak bawak aku pergi jumpa makcik dia,okay aku ikutkan.Kitaorang balik tukar baju,makan then call mak cakap nak pergi ipoh sebab zam ajak haha.Mak kasi,cuma mak pesan elok-elok jelah.Aku excited gilaa *sebenarnya takut haha :/ Kitaorang bertolak dalam pukul 2 macamtu lah.Dah separuh jalan tiba-tiba zam kata makcik dia msg cakap takde kat rumah.Emm aku macam happy sikit takpayah jumpa makcik diaaa hahaha takutlah :\ Kitaorang ambik keputusan nak pergi ipoh jalan-jalan jeelah.Dalam kereta kitaorang macam selalu,kejap gelak kejap gaduh lepastu gelak balik haha :-D Sampai ipoh kitaorang terus pergi jj ipoh sebab dua-dua kebulur padahal dah makan tau kat rumah tadi == Masuk jj cari parking apa semua okay terus tuju KFC zam kan suka makan ayam haha Aku ingat lagi ayat zam dalam KFC tu, "You tahu tak you nampak tinggi doo bila pkai dress ni" Haa aku senyum jeelah sebab tu 1st time dia pandang tinggi kat aku.Dalam pukul 5,memang bosan gila kitaorang keluar dari jj tu.Nak dekat malam,zam ajak pergi uptown tapi masa tu benda tu tak buak lagi and lagipun hujan zam kata nanti demam.K takpergi terus balik.Dalam kereta haritu zam lain,dia bnyak gila bercakap,gelak,menyanyi dan dia asik nyanyi lagu Jar Of Heart,and dia asek cakap 'i Love You' haha coomel :-* Dia banyak menyakat aku sampai aku merajuk.K sumpah menyampah -.- Dah sesuku jalan,tibe-tibe zam kata dia ngantuk,kitaorang berhenti kat R&R Simpang Pulai and aku terus text  mak cakap balik lambat sikit.Ok mak faham :-) Dah hampir 1jam tidur,zam bangun.Aku selimutkan dia dengan sweater sebab dia kat dia sejuk,dia pergi cuci muka apa semua then kitaorang geraklah.Zam suruh aku pakai sweater tutapi aku taknak,aku taknak zam sejuk :/ Lepastu aku taktahu apa-apa sebab aku tidur cuma tiba-tiba........Aku tersedar sebab zam menangis sambil menjerit-jerit panggil aku,kepala aku pening basah.Nafas aku sesak! Hmm rupanya kitaorang accident sebab zam mengantuk dan dia terlanggar divider.Serious aku tak pernah tengok zam segelabah tu dengan aku,dia terus bukak pintu kereta,anddddddddd dia angkat aku haha ni yang kelakar :-D Ada hamba Allah yang baik yang tolong hantar kitaorang pergi klinik time tu,Aku suruh zam call mak,mak terkejut gila and dia dengan ayah terus pergi klinik tu.Ada petugas kat sana kata aku kena bawak pergi hospital sebab luka kat dahi,mulut mata and kepala aku ada kaca.Hm mak risau gila time tu and zam pulak tak habis-habis menangis mintak maaf kat aku,dia kata salah dia.Aku terus teringat beberapa har sebelum kitaorang balik kampung,zam ada hantar 1 msg kat aku dia tanya "Sayang,kalau I cacat you terima I lagi tak?" Tapi accident ni tak lukakan zam sikitpun tapi aku yang kena :-) Alhamdulillah,doktor kata aku cuma luka luar.aku tak apa-apa.Nak tahu something? Doktor kata aku dengan zam adik-beradik and zam tu adik aku tau -.- Dia kat muka sama haha kelakar.Sampai sekarang,sikit pun aku tak boleh lupa semua tu.Bukan sebab aku rasa zam yang buat dahi aku jadi macamni,tapi tahlah.Apapun Zam,I nak you tahu apa yang jadi takpernah ubah sikit pun sayang I kat you,I sayangkan you :') I bersyukur sebab luka you yang luka tapi I. And semua ni takkan ubah apa-apa sayang. Love,Intan

No comments:

Post a Comment