Doa.


Hi. Ni kawan aku,Ogy. Fauzi Razak. Kalau aku boleh buat 1 permintaan. Aku nak dia sihat sekarang,aku nak dia sedar. Aku rasa besalah. Kalau apa-apa jadi kat dia,aku tekilan seumur hidup aku. Dia accident ahad pagi lepas tak silap aku. Dua minggu lepas,dia massage aku dalam pukul 12 pagi.Dia kata dia nak jumpa aku,kejap je. Tapi aku taknak walaupun mak suruh je jumpa kejap.Aku malas. Dia kata takpelah esok dia akan datang jumpa aku.Dia nak sangat jumpa aku.Tapi esoknya aku tunggu dia massage aku,dia tak massage pun. Ok takpelah,maybe dia dah taknak jumpa aku. Aku diam.

Sabtu. 13/08/2011-
Aku keluar dengan zam.Tiba-tiba dia massage aku.Time tu dah malam aku pun dah nak balik.Dia kata;

"Intan,bila kau nak balik?"

Aku hairan. Aku rasa aku takde bagitahu dia pun yang aku keluar. Dia datang rumah ke? Aku call mak. Tanya ada tak dia datang rumah cari aku. Mak kata tak. Aku makin heran, Mana dia tahu aku keluar? Mak kata mungkin dia nampak aku. Tapi segan atau tak berkesempatan nak tegur aku. Ok mungkin.

Dia call aku.

"Intan"

"Ye" Aku jawap.

Time tu macam bising sangat,lepastu terputus.


Seminggu kemudian. Sabtu. 20/08/2011-
Aku balik kampung.Duduk bersembang dengan maknyah.Tiba-tiba;

"Intan,ogy anak razak tu accident seminggu lepas,teruk. Kritikal. Leher patah. Banyak yang patah"

Aku tekejut. Ya Allah,Betul ke? Aku rasa macam hmmmmmm kenapa aku tak jumpa dia haritu?  Kalau apa apa jadi kat dia,macamana? Nak menyesal? Macam takde guna. Aku sabar. berdoa.

Ogy,aku harap kau cepat sembuh.Aku doakan. Insyaallah.

No comments:

Post a Comment