Keluar.


Hi,nak update pasal sabtu haritu. Okay best sangat k? hik hok hak. Kenapa? Sebab kita keluar dengan jamlin cayang haha kitaorang keluar dalam pukul 3 macamtu,zam hantar mak dia pg giant shah alam pastu baru datang ambik aku. Lama tau tunggu dia? -.- Takpe lah takpe lah. Dah. Sampai sumway tak best. Aku merajuk dengan zam sebab dia asik bahan aku je dalam kereta. Aku takde mood tau. Aku dah kata,jangan kacau aku,karang menyesal. Taknak dengar. Best tak kena marah zam? Haha sorry baby iloveyou :-* Eleh aku merajuk dia lagi berganda-ganda merajuk sampai taknak beli barang dia. Lu ingat comel zam? Haha okay sikit ah :-P Blah comel. Aku pujuk ah dia,kesian pulak tengok dia macam sedih je haha baru dia nak beli barang dia. Mengada -.- Sebenarnya haritu aku yang nak shopping,tapi zam yang lebih-lebih,asik beli baju dia je. Aku memang takde mood gila nak shopping haritu. Entah apa setan yang datang sampuk aku, Dengan asik nak marah je tah tah tah. Zam cari baju dia kat butik em em em apa tah aku tak pandang pun tu kedai apa haha pastu kat brands outlet,dia beli kemeja aku pilih hihihi taklah aku pilih sangat sebenarnya.Dia tunjuk,pastu aku kata "haa okay okay baju ni comel" haha ni baju dia


Pastu kitaorang gerak pergi KL,mak hujan tau nasib baik naik kereta haha aku dahlah pakai dress zam lah suruh ni. K taknak cerita malas. Blablablabla sampai KL terus pergi pavi sebab nad cayang kita dah tunggu kat sana dengan kawan dia,dekat Carls Jr taksilap -..- Burger kat situ besar tau. Aku dengan nad macam nak mati nak habis kan burger tu tapi zam -___________- Dia makan laju je haha lapar ye sayang cian dia :-D Jumpa nad,omg nad comel and dia memang best gila! haha kitaorang lepak macam dah selalu jumpa je haha pastu jumpa aina,dia akak angkat zetty,dia kata kat nad dia nak jumpa aku then kitaorang jumpalah.Dorang berdua memang lawa gila :'>


Lawa kan? Btw thanks zam sebab tangkap kan gambar ni.Kenapa senget? Ni zam main main je tapi gambar ni yang aku suka.K dah diam. Lepas lepak jap,zam ajak aku pergi cari baju aku,kitaorang pergi dolls store sebab zam nak cari baju lagi -.- Ok kat sana zam pilihkan aku 1 baju ni aku tengok macam ok je so beli jelah malas nak pikir panjang lebar haha zam pergi bayar baju kitaorang and otw balik tu jumpa kedai vincci,zam pilihkan kasut aku pun rasa kasut tu ok and aku beli tanpa pikir panjang sebab penat lah nak pikir haha aku takde mood kan haha Haa thanks kat nad jugak sebab teman titew shopping,lapchiu :-* Balik dalam pukul 10 ++ Penat tau aku mengantuk gila haha tapi sempat lagi ambik gambar dengan zam,sebab zam kata tak cuweet lah takde gambar dengan dia.Act dia dengki sebab aku ambik gambar dengan kawan-kawan aku je haha tau dah XD So,aku tiba-tiba ada mood haha iloveyou lah zam,thanks fr everything sayang.You layan je i time keluar haritu kan? haha sayang you.




No comments:

Post a Comment