Baby,Iloveyou.



Hi Assalamualaikum. Lama dah tak update blog. Busy ah. Dengan trial open house dan,yang paling sedih Zam cayang kita sakit hm hm :'( Dia kena chickenpop. Aaaa jap ingat balik bila. Hm hari selasa tak silap. Ini amat menyedihkan okay.Open house kena pergi sorang-sorang hm tak suka cemni :x Okay dah jangan fikir open house je kau ni -___-

Sedih sedih sedih. 

Yelah,girlfriend siapa yang tak sedih bila boyfriend dia tiba-tiba text macamni.

"Gatal,sakit i taktahan badan i rasa lemah sangat"

Macam mengada. Okay aku tahu tu. Tapi hanya aku yang kenal zam macamana and yes,dia memang seorang yang sangat manja. Takboleh sakit sikit japlagi mesti merengek.Tapi takpe,aku dah biasa dengan semua tu. Jari dia terseliuh aku nak pegang pun dia dah kata "Janganlah,sakit" Pastu buat muka kucing nak susu hihi k ini comel sikit Mwah! :-* 

Cukup tu. Lebih sedih bila dapat webcam sekejap sebab dia taklarat.Oh ya,dia ada hantar dua gambar,alalala dia comel sangat kena chickenpop.Muka sedih tapi comel je dalam gambar ni. Okay maksud aku gambar dua bawah ni;


 Masa ni tak teruk lagi.


Ni dah teruk,hm.


Sorry sayang main upload je gambar ni.Habis muka encem dia yee? Alalala bintik-bintik tu coomel Mwah! Hm I harap you cepat sembuh ye? Nak menangis rasanya tegok you macamni.I sayang you ok? Bukan sikit. Sangat-sangat. Rindu sangat kat you ni. Iloveyou sayang xx

No comments:

Post a Comment